Elyn Vee N.: Sötét álarc – Dark Mask

by - július 08, 2020

Fülszöveg: 

Holden Collins sitten fog ülni. Bűnössége kérdéses, mint minden, ebben az istenverte városban.
Darian Knight fájdalmas sebekkel fog visszatérni, mint minden ember, aki vissza akar szerezni valami olyat, amit nem akart elveszíteni. Luna Delacorte pedig minden gátlás nélkül fogja a mostoha testvérét rács mögé juttatni azért, amit tett…

Scarsdale…
Egy csodás külsőbe bújtatott, rothadó alma!

Harcolj a szerelemért!



Cím: Sötét álarc – Dark Mask
Szerző: Elyn Vee N.
Oldalszám: 86 oldal
Kiadó: PublishDrive
Kötés: e-könyv ISBN: 6610000264841


VÉLEMÉNYEM:

Köszönöm az újabb lehetőséget és bizalmat az írónőtől, hogy olvashattam ezt a könyvét is. ♥

Nagyon kíváncsi voltam arra, hogy milyen történettel rukkol most elő és azt kell mondanom, hogy egyszerűen imádtam. Legszívesebben egy ültömben kiolvastam volna, mert annyira beszippantott, de sajnos a munka közbeszólt. Nem csak a tőle megszokott hangulat köszön vissza ennél a történetnél, hanem kicsit borongósabb, kicsit betegebb volt ez a történet, de remekül keverte ezt romantikával. A történetben megtalálható egy kis romantika, ami szerintem teljesen hihetőre sikeredett, hiszen a két szereplőnek van egy múltja (mindennek ellenére is szívesen olvastam volna róluk még kicsit bővebben), ugyanakkor izgalmas és sötét is. Kíváncsi voltam, hogy ki is állhat az egész mögött, vagy éppen melyik karakterrel mi fog történni, meddig maradhat esetleg valami titokban, mert volt benne „beteg dolog”. Sajnos, simán kinézem, hogy ilyen megtörténhetne elborult tinédzserek körében, hogy ilyen „játékot” űzzenek vagy ehhez hasonlót. A szereplők jól eltaláltak, árnyaltak. Próbáltam megtippelni, hogy mi lehet (ki állhat) a háttérben, de erre nem gondoltam. Nem kicsit lepett meg vele, de valami miatt úgy érzem, hogy ennél többről szól az egész, viszont simán lehet, hogy tévedek.

Khmm, a befejezés meg gonoszság, mert nem fair dolog, hogy így ér véget ez a történet. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tartogat még a folytatás, mert van egy olyan tippem, hogy fog még meglepetést okozni vele az írónő.

NÉHÁNY KEDVENC IDÉZET: 


„..szívem szerint megsimítanám … megfognám a kezét, hogy éreztessem vele, nem csak az ő lelke sérült.”

„Most valahogy semmi másra nem vágyok, csak arra, hogy segítsek neki megkönnyíteni a lelkét úgy..”

You May Also Like

0 comments