Elyn Vee N.: Tetovált rémálom – Tattooed nightmare (Dark Mask 2.)

by - november 29, 2020


Fülszöveg: 

Holden Collins halott.
Helyére Alex H. Rathford lépett, aki egy családi cirkuszban húzta meg magát, miután lélek szakadva menekült a múltja elől, egy jobb élet reményében.
Saint Emersont óva inti családja a Rathford birtoktól, annak ellenére, hogy a lány évek óta a családnak dolgozik nyaranta. Annak ellenére, hogy Saint olyan dolgokat látott, amit nem kellett volna.
Holden szelleme nem nyugszik. Kísértetként köszönt vissza, hogy emlékeztesse Alex-et arra, hogy a játéknak nincs vége.
Darian Knight és Luna Delacorte, Holden nyomába eredtek azon az éjszakán, amikor a serif bejelentette, hogy a Collins gyerek eltűnt. Brantford…
A hely, amely újrakezdést jelenthetne.
De csak jelenthetne…


Cím: Tetovált rémálom – Tattooed nightmare
Szerző:Elyn Vee N.
Oldalszám: 138 oldal
Kiadó: Magánkiadás
ISBN: -
Kötés: E-könyv


VÉLEMÉNYEM:

Köszönöm szépen az újabb bizalmat az írónőnek. ♥

Nagyon kíváncsi voltam, hogy miként is fog folytatódni ez a történet, mert az első részt imádtam. S pontosan emiatt én kicsit sötétebb hangvételű történetre számítottam, hasonlóra, mint amilyen az első rész volt, de ez a hangulat ezt a kötetet elkerüli. Viszont ami számomra emiatt meglepetés volt, hogy ennek ellenére nem fogott el rossz érzés, sőt, imádtam azt a hangulatot, ami ebből a könyvből áradt. Ahogyan egyre inkább fogytak a lapok, úgy illant el az az érzés, ami a kézbevételkor bennem volt ilyen téren, mert teljesen elvarázsolt és alig vártam, hogy szép lassan minden a helyére kerüljön és minden titokra fény derüljön.

Sikerült elérnie az írónőnek, hogy újabb kedvenc párost avassak, mert a szereplők remekül eltaláltak lettek. Örültem annak, hogy bőven betekintést kaphattam a gondolataikba és nem csak a megnyilvánulásokból ismerhettem meg egy-egy szereplőt. Illetve ott vannak a felszín alatt vívott csatáik és sebhelyeik. Utóbbinak köszönhetően, ahogyan az lenni szokott az írónő könyveiben, most is érint egy-két komolyabb témát, ami még különlegesebbé teszi az egész történetet. Mind a két főszereplőnek megvan a maga múltja, démonjai, amikkel meg kell küzdeniük és ezt a történet remekül bemutatja, ezáltal pedig tanúságot is hordoz magában és erőt adhat azoknak is, akik bármilyen téren hasonló cipőben járnak az életben. A végét pedig nem sejtettem, sokat gondolkodtam, hogy kiállhat az egész mögött… én meglepődtem, az tuti és szerintem az az ember, aki minderre képes az rosszabbat érdemelne, mint a börtön.

A történet teljesen beszippantott, nem is tudtam letenni és örülök, hogy egy újabb fantasztikus történetet olvashattam, mert érezhető minden egyes könyvével az írónőnek, hogy folyamat fejlődik és imádom, hogy soha nem fél kicsit merészebb témákhoz nyúlni.



You May Also Like

0 comments