Elyn Vee N.: Go to hell, Liberty Johnson! – Menj a pokolba, Liberty Johnson!

by - október 24, 2020


Fülszöveg: 

Idegesítő, amikor valaki beenged a falai mögé, majd minden felborul, és a világért sem akar visszaengedni oda, ahol biztonságban érezted magad.

„Liberty Johnson… A nő, akin ha akarnék, sem tudnék kiigazodni. Legalábbis olykor. Viszont egyszer már beengedett a falai mögé, így tudom, hogy mire számítsak. Én pedig akarom ezt. Akarom a támaszt, és a biztonságot. Pontosabban, én akarok lenni a támasza.„

Jared élete tele van zűrrel, és családon belüli problémákkal, míg Liby, pont ezt szeretné a mindennapjain kívül tudni. A legnagyobb próba, összeegyeztetni a két ellentétes pólust. Viszont a sikerhez, két emberre van szükség.


Cím: Go to hell, Liberty Johnson! -Menj a pokolba, Liberty Johnson!
Szerző:Elyn Vee N.
Oldalszám: 180 oldal
Kiadó: Magánkiadás
ISBN: -
Kötés: E-könyv


VÉLEMÉNYEM:

Először is köszönöm a lehetőséget és a bizalmat, hogy előolvashattam! ♥

Szerintem érezhető, hogy az írónő sokat fejlődött, hiszen bővelkedett leírásokban, az érzelmeket is gyönyörűen fejezte ki és a gondolatokba is bőven bepillantást engedett a történet során.

A könyv hangulata könnyedén varázsolja el az embert és pillanatok alatt be is szippantottak az események, főleg, hogy nem is sokat körített, hanem egészen pikáns jelenettel indított a könyv. Nem volt felesleges és unalmas felvezető, hanem belöki az olvasót az események sűrű forgatagába.

Libyt most sokkal jobban megismerhetjük, sokkal inkább kibontakozik az, hogy mennyivel másabb az, amit sokszor a külvilág felé mutatunk, mint az, amilyenek valójában vagyunk. Nem csak a gondolatok, hanem az érzelmei is gyönyörűen lettek ábrázolva, aminek köszönhetően még inkább át tudtam érezni mindazt, amivel neki is meg kell küzdenie. Vele együtt örültem és szomorkodtam, vagy éppen kételkedtem.

Jared pedig, nos, azt hiszem új kedvenc könyvespasit sikerült avatnom. Nagyon megszerettem őt, még szeretnék róla olvasni. Imádtam a megszólalásait, tetteit és azt, hogy idővel rájött, hogy megéri küzdeni és más helyett nem dönthet, ahogyan azt is, hogy képes volt belátni, ha éppen hibázott, viszont pont vele kapcsolatban egy pici hiányérzetem is maradt. Mindig is szerettem Elyn könyveiben, hogy érint kicsit komolyabb témákat, ahogyan most is tette. Most viszont kicsit úgy éreztem, hogy nem hagyott neki elég teret, hogy ez ki tudjon bontakozni. Örültem volna, ha jobban bepillantást enged abba, hogy Jared miként éli meg, miként küzd meg Ő és a családja is mindazzal, ami történik. Úgy érzem, hogy nem nagyon ment a felszín alá és nekem picit túlzottan gyorsan megoldódott az a dolog. Azt hittem, hogy több bonyodalmat fog magával hozni az a történet szál, de ennek ellenére is imádtam. Szívesen olvastam volna kicsit többet Sallie-ről is, mert egyszerűen annyira édes volt. Miután megjelent, utána alig vártam, hogy újra felbukkanjon.

Sokszor csalt mosolyt az arcomra az, ahogyan a két főszereplő húzta egymást és az is, ahogy szép lassan kibontakozott közöttük a romantika és választ kaptam mindarra, ami elsőre számomra kicsit fura volt. Nem teljesen értettem, hogy miként is lett hirtelen annyira erős a kötödés a felszín alatt, aztán persze a múltra is szép lassan fény derült és minden részlet a helyére került. S ennek köszönhetően már én is megértettem, hogy miért is reagáltak úgy, ahogyan, ama bizonyos éjszaka után.

Könnyed, humoros és érzelmekben gazdag romantikus könyv, aki szereti a romantikus könyveket, azoknak bátran ajánlom. Gyönyörűen megírt könyvről van szó, mert hiába maradt utána egy picike hiányérzetem, attól még teljesen elvarázsolt és kikapcsolt. Örülök, hogy elolvashattam ezt a történetet. 

((Remélem, hogy még olvashatok róluk, mert még akadnak olyan szereplők, akikről szívesen olvasnék. Khmm, azért szívesen megnézném, hogy Jared milyen is lenne apa szerepben, mert ahogyan Sallie-vel bánt, nos, azok után biztosan baromi édes lenne. Légysziiii egyszer majd írj egy ilyen novellát is. :D ♥)) 

NÉHÁNY KEDVENC IDÉZET: 

„A tűz perzselése egyenlő az édes fájdalommal, amikor a rossz, és a jó félúton találkozik. De ez a porrá égés kezdete… Ez itt a gond!”

„– Tegnap szóba hozott Carrie bárjában, amikor te megint Sammel tyúkoskodtál. – Tyúkoskodtam? – teszem karba kezeimet. – Igen, mi általában kakaskodni szoktunk, ti pedig tyúkoskodtok.”


You May Also Like

0 comments