Corinne Michaels: Várj ​még rám (Miénk az éjszaka 3.)

by - augusztus 01, 2020

Fülszöveg: 
„Bűbájos, ​forró, romantikus és tele meglepetésekkel.” – Harlequin Junkie

„Szívmelengetően romantikus.” – Aestas Book

Két szabályom van az életben: 1. Semmiféle párkapcsolat, szerelem meg ilyesmi. 2. Nem bújok ágyba a belsőépítész irodám ügyfeleivel. Amióta a legutóbbi fickóról kiderült, hogy nős, nem nehéz betartanom a szabályokat. Legalábbis eddig nem volt nehéz.

Callum Huxley egy nevetségesen szexi angol, és a kapcsolódás köztünk, ami az első pillantással kezdődött, elűzte belőlem az örökké tartó poklot. Szerencsére azonban még az előtt észhez tértem, hogy a hotelszobájában kötöttem volna ki, meztelenül, zihálva, aztán képtelen lettem volna őt elfelejteni.

Azon gondolkozom, talán hülyeség volt azon az éjszakán csak úgy elsétálnom. Elég biztos is, mivel a pályafutásom legfontosabb találkozóján a Dovetail Enterprises ügyvezetőjével nem más vár rám, mint ő. Azt hiszem, ez a szakmai életem legkínosabb pillanata. A kettes számú szabályom megszegése pedig a magánéletem legszenvedélyesebb pillanata.

A bizalom még sosem volt ilyen jó, de a csalódás sem fájt még ennyire soha.

A New York Time bestsellerszerző Corinne Michaels legújabb regénye minden, amire egy romantikus, szexi és vicces történetben vágysz.



Cím: Várj ​még rám (Miénk az éjszaka 3.)
Szerző: Corinne Michaels
Oldalszám: 282 oldal
Kiadó: Álomgyár kiadó
ISBN: 9786156013569
Kötés: puhatáblás


VÉLEMÉNYEM:


Részben miért is szeretem ezt a sorozatot?

Mert a négy barátnő eléggé eltérő személyiség, teljesen más életúttal, de mégis mindig bebizonyítják azt, hogy ennek ellenére is igaz barátok és mindig ott vannak egymásnak. Nagyon szeretem, hogy képes volt az írónő ennyire jól megragadni a különféle egyéniséggel megáldott szereplőket és megmutatni azt, hogy a megannyi eltérés ellenére is lehet két vagy több ember igaz barát. Az meg hab a tortán, hogy az írónő stílusa még mindig könnyed és igazán szórakoztató.

De térjünk is rá erre a történetre. Bevallom, hogy nem rémlik az, hogy a korábbi kötetek közül bármelyiken is ennyire jól szórakoztam volna, mint ezen. Nem csak mosolyt csalt az arcomra egy-egy párbeszédével, vagy történésével, hanem sokszor hangosan kuncogtam vagy éppen nevettem rajta. Nicole nem csak szerethető, hanem olyan, mint egy igazi tigris. Imádtam a megnyilvánulásait, a hatalmas száját, amivel bárkit bármikor és bárhol képes volt kiosztani, akár kérte az illető, akár nem. Ő egy igazi szabályszegő ebben a társaságban, akinek hatalmas szíve van annak ellenére is, hogy sokszor kimondja azt is, amit lehet, a másik nem akar hallani. Amiért nagyon szerettem őt, hogy őszinte, még akkor is, ha mások nem biztos, hogy azok lennének egy-egy adott helyzetben. Mindig felmeri vállalni, amit gondol, de az erős páncélja alatt ő is hordoz olyan sebeket, amik még mindig kihatással vannak az életére. A családja se éppen egyszerű, nem irigyeltem azért, hogy milyen szülők árnyékában kellett felnőnie, de ő mégse esett kétségbe, hanem a saját lábára állt és a maga ura lett.
Callum pedig egy igazi angol úriember, akire nehéz lenne bármi rosszat mondani. Az ő gyerekkora se volt éppen fényes, de talán pont ennek köszönhetően képes meglátni Nicole sebezhetőségét és megérteni őt. Egyiküknek se egyszerű utat kellett bejárniuk és becsülöm mindazért, amiket tett és azért, ahogyan küzdött. Nagyon megszerettem őt és alig várom, hogy a következő könyvben kicsit még olvashassak róluk, hogy mi is történt még velük. (Mert igen, ezt is imádom ebben a „sorozatban”, hogy mindig kaphatok egy kis plusz információ morzsát a már megszeretett párosaimról.)

Hiába imádtam a szóváltásokat, azt, hogy miként is talált egymásra a két főszereplő. Mennyire profi módon kereste a kiskaput Callum is, mert sajnos volt olyan része a történetnek, amit annyira nem szerettem. Biztos voltam abban, hogy egy idő után a múlt egy bizonyos pontja valamilyen szinten ismételni fogja önmagát és sajnos igazam is lett. Ott kicsit úgy éreztem, hogy elveszítettem azt a Nicolet, akit megszerettem és kicsit túl sok lett a dráma. Félreértés ne essen, megértettem azt, hogy milyen sebeket érez, át is éreztem, de mégis úgy éreztem, hogy az a nő, akit megismertem az hamarabb állt volna a sarkára és vonta volna kérdőre Callumot, mintsem aszerint cselekedjen, ahogyan azt tette. Ezt a részét kicsit sajnáltam a történetnek, de szerencsére a végén újra belopta magát a szívembe ez a könyv is.

Ha egy könnyed, szórakoztató romantikus könyvre vágysz, akkor bátran ajánlom ezt a könyvet. Mert kicsit elvarázsol, kicsit megnevettet és picit össze is töri az ember szívét egy-egy momentumával.

<3 div=""> NÉHÁNY KEDVENC IDÉZET: 



„Mert ezt teszi az ember, ha szeret valakit. Nem hazudik. Nem bánt. Gyógyít.”

„A szerelem olyan, mint egy tündérmese. Benned él, és suttogja neked, mi következik. De a szerelem élő dolog, olyan, amit ápolni kell, amikor rossz idők jönnek.”

You May Also Like

0 comments